Zobowiazujemy się zapewnić w czasie pobytu zwierzęcia najlepszą opiekę.
W razie konieczności wizyty u weterynarza natychmiast poinformujemy klienta o
zaistniałej sytuacji.
Karmimy zwierzęta karmą dostarczoną przez klienta, w razie rozszerzonej diety doliczona
będzie opłata.
Do hotelu przyjmowane są zwierzęta z aktualnymi szczepieniami i zabezpieczone przed
pasożytami.
Na terenie hotelu jest monitoring, klient wchodząc wyraża zgodę na rejestrację
wizyjną.
Rezerwacja możliwa będzie on-linę lub telefonicznie (wiążąca jest wpłata zadatku 30%
wartości całego pobytu) i nie podlega ów zadatek zwrotowi ani też przesunięciu terminu.
Rezerwując należy przedstawić aktualny stan zdrowia zwierzęcia.
W momencie przekazywania zwierzęcia hotelowi podpisywana jest umowa, ażeby sprawnie
przebiegło przyjęcie zwierzęcia, prosimy o elektroniczne wypełnienie formularza.
O wszelkich zmianach stanu zdrowia zwierzęcia należy niezwłocznie poinformować obsługę
hotelu (np. cieczka, zaburzenia trawienne itp.)
Zachęcamy do wizyty poprzedzającej pobyt zwierzaka, chyba że już był naszym gościem.
Doba hotelowa rozpoczyna się wraz z podpisaniem umowy.
Wcześniejsze odebranie pupila jest możliwe, lecz bez możliwości zwrotu choćby części
opłaty.
Opóźnienie w odbiorze zwierzaka wiąże się z doliczeniem dodatkowych opłat:
60% dobowej stawki za opóźnienie do 4 godzin
100% dobowej opłaty za opóźnienie powyżej 4 godzin
jeśli koliduje to z przyjęciem nowego gościa w hotelu, wtedy
dodatkowa opłata wynosi 200%
Brak książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami może skutkować odmową przyjęcia do
hotelu zwierzęcia, nawet jeśli był wpłacony zadatek.
Do hotelu nie przyjmujemy zwierząt w ciąży, po zabiegach op, z chorobami zakaźnymi czy
zagrażającymi ich życiu.
Nie przyjmujemy zwierząt agresywnych czy takich, które na zmianę opiekuna reagują
stresem (wycie, nadmierne szczekanie, odmawianie przyjmowania karmy).
Jeżeli w trakcie pobytu u suki wystąpi cieczka, właściciel pokrywa koszty wzmożonej
opieki o 100%.
Rozliczenie kosztów pobytu zwierzęcia odbywa się podczas odbioru z hotelu, koszty mogą
być powiększone o dodatkowe usługi, na które klient wyraził zgodę, jak i na te związane z wizytami u
weterynarza (nagła konieczność) czy zniszczenie własności hotelu.
Płatność za pobyt zwierzęcia w hotelu może być w gotówce, blikiem lub na konto.
Odbiór zwierzęcia następuje osobiście, w razie niemożności należy przedstawić
upoważnienie do odbioru.
Nieodebranie zwierzaka w wyznaczonym w umowie terminie, będzie traktowane jako
porzucenie.
Hotel ma prawo przekazać zwierzę do schroniska i wystąpić na drogę sądową.
Klient wyrażając zgodę na kontakt pupila z innymi zwierzakami, musi być świadomy
następstw różnego rodzaju urazów, co oznacza że nie będzie wnosił roszczeń finansowych ani nie
będzie zamieszczał niestosownych komentarzy.
Klient zgadzając się na przebywanie swoich zwierząt we wspólnym boksie, jest świadom
ryzyka związanego na skutek ograniczeń przestrzennych i możliwych urazów.
Klient wyraża zgodę na spacery poza terenem hotelu.
Klient upoważnia obsługę hotelu do wizyty u lekarza weterynarii w razie choroby
zwierzęcia i zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów z tym związanych (transport, wizyta
leki).
W przypadku śmierci zwierzęcia w trakcie pobytu w hotelu, zwłoki zostają przekazane do
lecznicy mającej uprawnienia do wykonywania sekcji zwłok, celem ustalenia przyczyny śmierci, koszty
ponosi klient, gdyby ujawnione przyczyny leżały po stronie hotelu, wtedy wszystkie koszty ponosi
hotel.
Klient ponosi odpowiedzialność prawną i finansową w przypadku, gdy jego pupil wyrządzi
krzywdę innemu zwierzęciu lub człowiekowi, pomimo zachowania przez obsługę hotelu wszelkich środków
ostrożności.
Hotel nie odpowiada za zniszczone przedmioty należące do klienta, zniszczone w trakcie
pobytu przez jego zwierzę.
Klient wyraża zgodę na bezpłatne wykorzystywanie wizerunku zwierzęcia na potrzeby
działalności hotelu, wszystkie zdjęcia i filmy są własnością hotelu i tylko za jego zgodą mogą być
publikowane przez inne osoby.