Logo Zielony Zakątek Zielony Zakątek

REGULAMIN HOTELU DLA ZWIERZĄT ZIELONY ZAKĄTEK

hotel dla zwierząt

Hotel dla zwierząt

Zielony Zakątek

ul. Wiejska 3

47-480 Gródczanki

  1. Zobowiazujemy się zapewnić w czasie pobytu zwierzęcia najlepszą opiekę.
  2. W razie konieczności wizyty u weterynarza natychmiast poinformujemy klienta o zaistniałej sytuacji.
  3. Karmimy zwierzęta karmą dostarczoną przez klienta, w razie rozszerzonej diety doliczona będzie opłata.
  4. Do hotelu przyjmowane są zwierzęta z aktualnymi szczepieniami i zabezpieczone przed pasożytami.
  5. Na terenie hotelu jest monitoring, klient wchodząc wyraża zgodę na rejestrację wizyjną.
  6. Rezerwacja możliwa będzie on-linę lub telefonicznie (wiążąca jest wpłata zadatku 30% wartości całego pobytu) i nie podlega ów zadatek zwrotowi ani też przesunięciu terminu.
  7. Rezerwując należy przedstawić aktualny stan zdrowia zwierzęcia.
  8. W momencie przekazywania zwierzęcia hotelowi podpisywana jest umowa, ażeby sprawnie przebiegło przyjęcie zwierzęcia, prosimy o elektroniczne wypełnienie formularza.
  9. O wszelkich zmianach stanu zdrowia zwierzęcia należy niezwłocznie poinformować obsługę hotelu (np. cieczka, zaburzenia trawienne itp.)
  10. Zachęcamy do wizyty poprzedzającej pobyt zwierzaka, chyba że już był naszym gościem.
  11. Doba hotelowa rozpoczyna się wraz z podpisaniem umowy.
  12. Wcześniejsze odebranie pupila jest możliwe, lecz bez możliwości zwrotu choćby części opłaty.
  13. Opóźnienie w odbiorze zwierzaka wiąże się z doliczeniem dodatkowych opłat:
    • 60% dobowej stawki za opóźnienie do 4 godzin
    • 100% dobowej opłaty za opóźnienie powyżej 4 godzin
    • jeśli koliduje to z przyjęciem nowego gościa w hotelu, wtedy dodatkowa opłata wynosi 200%
  14. Brak książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami może skutkować odmową przyjęcia do hotelu zwierzęcia, nawet jeśli był wpłacony zadatek.
  15. Do hotelu nie przyjmujemy zwierząt w ciąży, po zabiegach op, z chorobami zakaźnymi czy zagrażającymi ich życiu.
  16. Nie przyjmujemy zwierząt agresywnych czy takich, które na zmianę opiekuna reagują stresem (wycie, nadmierne szczekanie, odmawianie przyjmowania karmy).
  17. Jeżeli w trakcie pobytu u suki wystąpi cieczka, właściciel pokrywa koszty wzmożonej opieki o 100%.
  18. Rozliczenie kosztów pobytu zwierzęcia odbywa się podczas odbioru z hotelu, koszty mogą być powiększone o dodatkowe usługi, na które klient wyraził zgodę, jak i na te związane z wizytami u weterynarza (nagła konieczność) czy zniszczenie własności hotelu.
  19. Płatność za pobyt zwierzęcia w hotelu może być w gotówce, blikiem lub na konto.
  20. Odbiór zwierzęcia następuje osobiście, w razie niemożności należy przedstawić upoważnienie do odbioru.
  21. Nieodebranie zwierzaka w wyznaczonym w umowie terminie, będzie traktowane jako porzucenie.
  22. Hotel ma prawo przekazać zwierzę do schroniska i wystąpić na drogę sądową.
  23. Klient wyrażając zgodę na kontakt pupila z innymi zwierzakami, musi być świadomy następstw różnego rodzaju urazów, co oznacza że nie będzie wnosił roszczeń finansowych ani nie będzie zamieszczał niestosownych komentarzy.
  24. Klient zgadzając się na przebywanie swoich zwierząt we wspólnym boksie, jest świadom ryzyka związanego na skutek ograniczeń przestrzennych i możliwych urazów.
  25. Klient wyraża zgodę na spacery poza terenem hotelu.
  26. Klient upoważnia obsługę hotelu do wizyty u lekarza weterynarii w razie choroby zwierzęcia i zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów z tym związanych (transport, wizyta leki).
  27. W przypadku śmierci zwierzęcia w trakcie pobytu w hotelu, zwłoki zostają przekazane do lecznicy mającej uprawnienia do wykonywania sekcji zwłok, celem ustalenia przyczyny śmierci, koszty ponosi klient, gdyby ujawnione przyczyny leżały po stronie hotelu, wtedy wszystkie koszty ponosi hotel.
  28. Klient ponosi odpowiedzialność prawną i finansową w przypadku, gdy jego pupil wyrządzi krzywdę innemu zwierzęciu lub człowiekowi, pomimo zachowania przez obsługę hotelu wszelkich środków ostrożności.
  29. Hotel nie odpowiada za zniszczone przedmioty należące do klienta, zniszczone w trakcie pobytu przez jego zwierzę.
  30. Klient wyraża zgodę na bezpłatne wykorzystywanie wizerunku zwierzęcia na potrzeby działalności hotelu, wszystkie zdjęcia i filmy są własnością hotelu i tylko za jego zgodą mogą być publikowane przez inne osoby.

Kontakt

hotel dla zwierząt

Hotel dla zwierząt
Zielony Zakątek

ul. Wiejska 3

47-480 Gródczanki